Gracy’s

Rotterdam kent zo veel leuke plekjes om te eten, net zoals Gracy’s. Ik liep een paar maanden geleden op Schouwburgplein en zag op de hoek, schuin tegenover Pathé Schouwburgpldein, een restaurant zitten. Het interieur trok mij al gelijk aan. Het had zo’n Amerikaanse jaren 50 look, wat ik persoonlijk heel tof vind. Ik liep er naar binnen en het zag er geweldig uit. Er waren precies van die banken, tafels, stoeltjes en vloerbedekking als in de jaren 50. (Als je niet precies weet hoe dat eruit ziet moet je even ‘Amerika jaren 50′ googelen, dan begrijp je wat ik bedoel). Ik bestelde een Miss Gracy’s met een chocolade milkshake. De hamburger was erg lekker en ik kreeg er ook patat met koolsla erbij. De milkshake was wel het lekkerste, ook al kost het 5 euro per milkshake wat ik aardig duur vind, het was zeker het geld waard.

Gracy’s heeft het goede menukaart, maar wat het restaurant vooral origineel maakt, is het interieur.

Adres: Mauritsstraat 1A, 3012 CE Rotterdam. (Schuin tegenover Pathé Schouwburgplein)

Tip: Voor 17,50 krijg je een Miss Gracy’s, frisdrank en een film bon.

Geef een reactie

